Kampanya fiyatından satılmak üzere 10 adetten fazla stok sunulmuştur.
Bir ürün, birden fazla satıcı tarafından satılabilir. Birden fazla satıcı tarafından satışa sunulan ürünlerin satıcıları ürün için belirledikleri fiyata, satıcı puanlarına, teslimat statülerine, ürünlerdeki promosyonlara, kargonun bedava olup olmamasına ve ürünlerin hızlı teslimat ile teslim edilip edilememesine, ürünlerin stok ve kategorileri bilgilerine göre sıralanmaktadır.
Zet Zeka İstif Dikkat, Zeka, Akıl, Mantık ve Strateji Oyunu 3 Yaş ve ÜzerirnYaş Aralığı: 4-99nOyuncu Sayısı: 2nnGelişim Alanları:nStratejik DüşünmenMantık YürütmenGörsel ve Mekânsal AlgınDikkat ve KonsantrasyonnSıralı DüşünmenEl-Göz KoordinasyonunSosyal-Duygusal GelişimnnOyun İçeriği:n2 adet oyun platformun24 adet sarı oyun küpün24 adet mavi oyun küpünnOyuna Hazırlık: nİstif, öğrenmesi hızlı ve kolay, sizi düşünmeye zorlayan derin bir strateji oyunudur.
n2 adet oyun platformlarından alanı dar olanı okulöncesi için, geniş olanı ise ilk ve ortaokul düzeyi içindir.
Buna göre oyuncular oyun platformunu belirleyip iki farklı renkteki oyun küplerini paylaşırlar.
nnNasıl Oynanır?nOyuna kura ile başlanır.
Oyuncular hamlelerini sıra ile yapar.
Sırası gelen oyuncu kendine ait renkteki küplerden birini oyun alanında belirlenmiş noktalardan herhangi birine yerleştirebilir.
Dört adet küpü yatay, dikey veya çapraz olarak tek sıra halinde dizen ilk oyuncu oyunun galibi olur.
nnDikkat:n- Oyun boyunca kendi hamlelerinizle beraber rakibi de sıkı sıkıya takip etmelisiniz.
n- Oyunun ilk başından itibaren her oyuncu küplerini alanlardan istediği birine bırakabilir.
n- Oyuncular küpleri üst üste koyarken illa alttaki tüm alanların dolmasını beklemek zorunda değildir.
Yine küpleri üst üste koymada herhangi bir sınır yoktur, diledikleri kadar koymakta serbesttirler.
n- Oyuncular, eğer okulöncesi ise kendi rengindeki küplerden üç tanesini yatay-dikey veya çapraz olarak bir sıra halinde dizmeleri gerekmektedir.
Oyuncular ilkokul ve ortaokul düzeyinde ise kendi rengindeki küplerden dört tanesini yatay-dikey veya çapraz olarak bir sıra halinde dizmeleri gerekmektedir.
n- Oyunculardan biri kendi küplerini üçlü ya da dörtlü olarak dizdiğinde kazanan belirlenmiş olur ve oyun biter.